Kedves Ötödikesek!
Majdnem mindenkitől megkaptam az órai munkát, dicséret azoknak, akik a szorgalmit is visszaküldték, eddig 5 ötöst adtam érte. Várom a többiekét is.
Dicséret azoknak is, akik a hibás feladataikat kijavították és újból elküldték.
Ma 3 féle feladatot csinálunk: egy koordináta-rendszert😕, videót nézel😳 és a számítógépen próbálsz feladatot megoldani!😊
Az órai munkát vissza kell küldened!😵
1) Ábrázold a pontokat koordináta-rendszerben, majd változtasd mindegyik pont első jelzőszámát az ellentettjére, a második jelzőszámot hagyd változatlanul. Az így kapott „vesszős pontokat” is ábrázold ugyanabban a koordináta-rendszerben.
Kösd össze sorban a pontokat! Vonalzót használj! ABCDEFGHIJ, illetve A’B’C’D’E’F’G’H’I’J’! Mit kaptál a pontok összekötésével?
A (0; 8) → A’ (0; 8)
B (3; 6) → B’ (-3; 6)
C (1; 6) → C’ (-1; 6)
D (4; 3) → D’ (-4; 3)
E (2; 2) → E’ (-2; 2)
F (6; 0) → F’ (-6; 0)
G (1; -1) → G’ (-1; -1)
H (8; -3) → H’ (-8; -3)
I (1; -5) → I’ (-1; -5)
J (1; -7) → J’ (-1; -7)
Az ábrázolt pontokhoz, mindig írd oda a jelüket.
Pontos, szép munkát végezz!
2) Elérkeztünk a legutolsó tananyag részhez!🙏Ismerkedés a tizedes törtekkel!
Nézd meg a 8 perces videót! Írd le a videón szereplő törtszámokat és tizedes törteket!
3) Gyakorolj!
Tizedes törtek írása, olvasása 2 https://learningapps.org/7652416
Külön házi feladatot nem kapsz!
Az órai munkádat küldd el, szeretném látni a hibátlan ábrázolásokat a koordináta-rendszerben!
(garaiedit62@gmail.com)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése